Regulamin Programu Lojalnościowego

Regulamin programu lojalnościowego Ovium

 

  • 1. Postanowienia ogólne 

 

Niniejszy Regulamin określa ogólne zasady działania programu lojalnościowego zwanego dalej „Program Lojalnościowy’’ i określa prawa i obowiązki Uczestnika programu, a także obowiązki Sprzedawcy, który jest organizatorem Programu Lojalnościowego. Sprzedawcą jest Anna Gajowczyk prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą OVIUM ANNA GAJOWCZYK z siedzibą we Wrocławiu (53–660), ul. Sokolnicza 5/22, NIP: 7511676400, REGON: 382286960, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Przedsiębiorczości i Technologii; email: oviumpl@gmail.com [„Sprzedawca”] jako sprzedającym, prowadzącą Sklep internetowy pod adresem www.ovium.pl [„Sklep internetowy”]

„Uczestnikiem” programu jest osoba zarejestrowana w Sklepie internetowym. Aby dokonać rejestracji należy wpisać adres email oraz utworzyć Hasło do Konta Uczestnika.

Uczestnik w ramach Programu Lojalnościowego otrzymuje punkty, które może wymienić na produkty. Reguły wymiany określa niniejszy regulamin.

W przypadku zakończenia Programu lojalnościowego Sprzedawca zobowiązuje się poinformować o tym w Sklepie Internetowym. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji, Uczestnik ma prawo wykorzystać zebrane punkty w ciągu 14 dni od ogłoszenia zakończenia programu lojalnościowego,

 

  • 2. Akceptacja regulaminu oraz definicje
  1.   Akceptacja– w celu stworzenia Konta Uczestnika w Sklepie internetowym lub skorzystania z Programu Lojalnościowego, Klient musi w całości zaakceptować niniejszy Regulamin. Jeżeli Klient nie chce lub nie jest w stanie zaakceptować niniejszego Regulaminu, nie może korzystać z Programu lojalnościowego. W takim wypadku Klient nie korzysta z Programu Lojalnościowego. Klient potwierdza swoje zobowiązanie do przestrzegania Regulaminu poprzez zawarcie Umowy pomiędzy sobą a Sprzedawcą.
  2.   Pojęcia zapisane w niniejszym Regulaminie wielką literą mają znaczenie wskazane poniżej lub zdefiniowane bezpośrednio w tekście (w takim przypadku zdefiniowane pojęcia są zaznaczone w cudzysłowie). Używanie definicji powoduje, że postanowienia niniejszego Regulaminu są bardziej precyzyjne i krótsze.
  3.   „Dni Robocze” – oznaczają wszystkie dni, z wyłączeniem sobót i niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
  4.     „Hasło” – ciąg znaków alfanumerycznych, konieczny do dokonania autoryzacji w trakcie uzyskiwania dostępu do Konta Uczestnika, który jest określony przez Klienta podczas tworzenia Konta Uczestnika. Klient jest zobowiązany do zachowania Hasła w ścisłej poufności (do nieujawniania go jakimkolwiek osobom trzecim). Hasło może być zmienione w ustawieniach Konta Uczestnika. Sprzedawca może udostępnić Klientowi możliwość tzw. odzyskania zapomnianego Hasła w sposób określony w ramach Sklepu;
  5.     „Uczestnik” – oznacza osobę mającą pełną zdolność prawną i do czynności prawnych (w przypadku osób fizycznych pełnoletnią), na rzecz której zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa, jeżeli reprezentujesz osobę trzecią Uczestnikiem nie jesteś Ty, ale wspomniana osoba;
  6.     „Konsument” – oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
  7.     „Konto Uczestnika” – oznacza indywidualny dla każdego Uczestnika panel uruchomiony na jego rzecz przez Sprzedawcę, po dokonaniu przez Klienta Rejestracji i zawarciu umowy świadczenia usługi dotyczącej prowadzenia Konta Uczestnika;
  8.     „Newsletter” – oznacza usługę Sprzedawcy polegająca na wysyłaniu Klientom, za ich wyraźną i nieprzerwaną zgodą, bezpłatnych cyklicznych informacji na temat Sklepu, na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej. „Zapis do Newslettera” odbywa się poprzez wprowadzenie adresu email w odpowiednie pole, a następnie potwierdzenie zapisu poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany na podany wcześniej adres email.
  9.   „Przedsiębiorca” – oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej wobec Sprzedawcy związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
  10.   „Regulamin” – oznacza niniejszy regulamin;
  11.     „Rejestracja” – oznacza czynność faktyczną dokonaną w sposób określony w Regulaminie, wymaganą dla korzystania przez Klienta ze wszystkich funkcjonalności Sklepu internetowego;
  12.     „RODO” – oznacza Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);
  13.     „Organizator” – oznacza Annę Gajowczyk prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą OVIUM ANNA GAJOWCZYK z siedzibą we Wrocławiu (53–660),ul. Sokolnicza 5/22, NIP: 7511676400, REGON: 382286960, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Przedsiębiorczości i Technologii; e–mail:oviumpl@gmail.com, numer telefonu: +48 693-469-464, będącą jednocześnie właścicielem Sklepu Internetowego;
  14.     „Sklep internetowy” – oznacza strony internetowe, pod którymi Sprzedawca prowadzi Sklep internetowy, działające w domeniewww.ovium.pl;
  15.     „Treść”, „Treści” – oznacza elementy tekstowe, graficzne lub multimedialne (np. informacje o Towarach, zdjęcia Towaru, filmy promocyjne, opisy, komentarze) w tym utwory w rozumieniu Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz wizerunki osób fizycznych z późn. zm. (t.j Dz.U. z 2022 r. poz. 2509 ze zm.), jakie są zamieszczane i rozpowszechniane w ramach Sklepu internetowego przez Sprzedawcę, kontrahentów Sprzedawcy, Klienta albo inną osobę korzystającą ze Sklepu internetowego;
  16.     „Trwały nośnik” – oznacza materiał lub narzędzie umożliwiające Klientowi lub Sprzedawcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci;
  17.     „Umowa” – oznacza umowę sprzedaży zawartą na odległość, na zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem a Sprzedawcą;

 

  • 3. Uczestnictwo

 

Warunkiem uczestnictwa w Programie lojalnościowym jest ukończenie 18 roku życia oraz rejestracja w Sklepie internetowym. Uczestnictwo w Programie Lojalnościowym jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.

 

Program Lojalnościowy aktywuje się automatycznie po zarejestrowaniu Uczestnika na stronie.

 

 

  • 4. Zasady przyznawania punktów

 

Za każde zrealizowane i opłacone zamówienie przyznawane są Uczestnikowi Programu Lojalnościowego punkty. Każda wydana złotówka to równowartość 1 punktu. Do punktów nie jest wliczany koszt przesyłki.

Każda dodana w sklepie opinia to równowartość 50 punktów.

Opinia powinna być wyczerpująca i składać się co najmniej z 15 słów.

Po weryfikacji opinii zostają przyznane punkty. Czas trwania weryfikacji opinii wynosi do 7 dni roboczych.

Aby zaistniała możliwość przyznania punktów za opinię, opinia powinna zostać dodana po zalogowaniu.

Za zapis do Newslettera otrzymuje się 50 punktów.

 

 

  • 5. Wymiana punktów na produkty

 

Każde 10 punktów to równowartość 1zł. Po uzbieraniu odpowiedniej ilości punktów Uczestnik może wymienić punkty na następujące produkty: Cream Cleanser, Retinal 0,02%, Retinal 0,05% oraz Hydra Calming Serum. Wymiany można dokonać wyłącznie przy okazji zakupów na kwotę minimum 50 zł.

Wymiany można wykonać wyłącznie, jeśli wybrany przez Uczestnika Produkt jest dostępny na stanie magazynowym Sklepu.

 

Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany wartości punktów w trakcie trwania Programu Lojalnościowego.

 

  • 6. Reklamacje 

Uczestnik ma możliwość zgłoszenia reklamacji drogą mailową na adres: oviumpl@gmail.com

Reklamacje zostaną rozpoznane w terminie 14 dni roboczych.

  • 7. Przetwarzanie danych osobowych
  1.   Administratorem danych osobowych jest: Anna Gajowczyk prowadząca działalność gospodarczą pod firmą OVIUM ANNA GAJOWCZYK z siedzibą we Wrocławiu (53–660), ul. Sokolnicza 5/22, NIP: 7511676400, REGON: 382286960, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Przedsiębiorczości i Technologii; e–mail:oviumpl@gmail.com 
  2.   Przetwarzanie danych osobowych odbywa się:
  3.     w celu: prowadzenia działalności promocyjnej i marketingowej przez Sprzedawcę drogą elektroniczną lub telefoniczną, polegającej na informowaniu o Sprzedawcy i jego działalności, prowadzeniu komunikacji dotyczącej usług świadczonych przez Sprzedawcę i ich jakości, w szczególności z wykorzystaniem udostępnionego w tym celu adresu poczty elektronicznej i kontaktowego numeru telefonicznego, na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady /UE/ 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. urz. UE L2016, Nr 119, s.1) [dalej:RODO];
  4.   w celu: wykonywania zawartych umów lub podjęcia działań (na żądanie Klienta) przed zawarciem takich umów, na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
  5.     w celu: wykonywania umów z podmiotem, którego Klient jest przedstawicielem w kontaktach z Sprzedawcą lub podjęcia działań przed zawarciem takich umów, na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
  6.   w celu: prowadzenia działalności promocyjnej i marketingowej przez Sprzedawcę drogą inną niż elektroniczna, w szczególności zaś: informowania o Sprzedawcy oraz jego działalności, udzielania odpowiedzi na zadane pytania, na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
  7.     w celu: prowadzenia pomiarów statystycznych dot.: Sklepu internetowego; użytkowników Sklepu internetowego i ich preferencji; monitorowania ruchu w Sklepie internetowym; rozróżnienia użytkowników Serwisu (bez ich identyfikowania); zapewnienia bezpieczeństwa Sklepu internetowego i świadczonych w ramach Sklepu internetowego usług (m.in. wykrywania przypadku nieprawidłowego funkcjonowania Sklepu internetowego); bieżącego udoskonalania jakości usług świadczonych w ramach Sklepu internetowego i dopasowywania ich do preferencji użytkowników, na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  8.     w celu: ustalenia, dochodzenia i obrony przed roszczeniami, na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
  9.     w celu: prowadzenia działalności promocyjnej i marketingowej przez Sprzedawcę drogą elektroniczną, w szczególności zaś: wysyłki Newsletterów, na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
  10.   Prawnie uzasadnionym interesem przetwarzania danych osobowych występującym po stronie Sprzedawcy lub osób trzecich jest:
  11.     w odniesieniu do przypadku z pkt. 2 lit. d powyżej – działalność marketingowa i promocyjna Sprzedawcy;
  12.   w odniesieniu do przypadku z pkt. 2 lit. f powyżej– ustalenie, dochodzenie i obrona przed roszczeniami.
  13.   Dane osobowe będą przekazywane:
  14.     podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa w zakresie niezbędnym do realizacji ciążącego na Sprzedawcy obowiązku przekazania danych;
  15.   home.pl Spółka Akcyjna, tj. właścicielowi i administratorowi sklepu internetowego;
  16.     podmiotom upoważnionym na podstawie zawartych przez Sprzedawcę umów w zakresie niezbędnym do realizacji wspomnianych umów, w szczególności: mogą być przekazywane podmiotom świadczącym usługi związane a zapewnieniem dostępu do usługi i utrzymywaniem poczty elektronicznej Sprzedawcy lub z prowadzeniem Strony internetowej;
  17.   podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską;
  18.     podmiotom umożliwiającym Sprzedawcy dokonywanie zdalnych operacji płatniczych;
  19.     bankom, w przypadku konieczności prowadzenia rozliczeń;
  20.     organom państwowym lub innym podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa;
  21.   podmiotom wspierającym Sprzedawcę w prowadzonej działalności na zlecenie Sprzedawcy, w szczególności dostawcom zewnętrznych systemów wspierającym działalność Sprzedawcy.
  22.   Sprzedawca nie ma zamiaru przekazania danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  23.   Dane osobowe przetwarzane na podstawie zgody będą przechowywane przez okres jej obowiązywania tj. aż do momentu jej cofnięcia, a po tym czasie przez okres niezbędny do realizacji przez Sprzedawcę obowiązków nałożonych na Sprzedawcę powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
  24.   Dane osobowe przechowywane na innych podstawach niż zgoda będą przechowywane przez okres współpracy odpowiednio: z Klientem lub Podmiotem, którego przedstawicielem Klient jest, a po jej zakończeniu przez okres przedawnienia roszczeń związanych z tą współpracą lub okres niezbędny do realizacji przez Sprzedawcę obowiązków nałożonych na Sprzedawcę powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
  25.   Szczegółowy zakres uprawnień Klienta jako osoby, której dotyczą dane osobowe (tzw. „podmiotu danych”) jest zawarty w Rozdziale III RODO pt. „Prawa osoby, której dane dotyczą”.
  26.   W każdym czasie Klient jest uprawniony do realizacji wspomnianych uprawnień, na zasadach przewidzianych przez obowiązujące przepisy, w szczególności zaś do:
  27.     żądania dostępu do danych osobowych jego dotyczących;
  28.   żądania sprostowania danych osobowych jego dotyczących;
  29.     żądania usunięcia danych osobowych jego dotyczących, z wyjątkiem sytuacji, kiedy ich przetwarzanie jest niezbędne:
  30.                                                do wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego, któremu podlega Sprzedawca, lub do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Sprzedawcy;
  31.                                                do celów archiwalnych w interesie publicznym, do celów badań naukowych lub historycznych lub do celów statystycznych, o ile prawdopodobne jest, że prawo Klienta, o którym mowa w niniejszej literze c, uniemożliwi lub poważnie utrudni realizację celów takiego przetwarzania, 

                                             iii.     do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;

  1.   żądania ograniczenie przetwarzania danych osobowych jego dotyczących;
  2.     wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych jego dotyczących, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
  3.     żądania przenoszenia danych osobowych jego dotyczących, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO lub art. 6 ust. 1 lit. b RODO, o ile przetwarzanie wykonywane jest w sposób zautomatyzowany;
  4.     wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
  5.   w zakresie, w jakim przetwarzanie jest dokonywane na podstawie jego zgody – Klient jest uprawniony do cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  6. Podanie przez Klienta danych osobowych nie jest wymogiem ustawowym. Jednakże niepodanie danych utrudni lub nawet uniemożliwi, odpowiednio: kontakt z Klientem, zawarcie lub wykonanie Umowy lub świadczenie usług w ramach Sklepu internetowego lub udostępnienie ich stosownym podmiotom.
  7. Jeżeli dane nie zostały podane bezpośrednio przez Klienta, uzyskane zostały przez Sprzedawcę od użytkownika Sklepu internetowego, który twierdził, iż działa w imieniu Klienta lub z publicznie dostępnych źródeł – w takich przypadkach Sprzedawca przetwarza dane w zakresie danych kontaktowych Klienta lub niezbędnych do zawarcia lub wykonania Umowy (tzw. kategorie odnośnych danych osobowych).
  8. Dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany lub częściowo zautomatyzowany.
  9. Dane osobowe nie będą jednak służyły podejmowaniu decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu (w tym profilowaniu) i wywołuje wobec Klienta skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Klienta wpływa.

 

 

 

  • 8. Postanowienia końcowe
  1.   Organizator ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy, lecz w przypadku Umów zawieranych z Uczestnikami będącymi Przedsiębiorcami, Sprzedawca ponosi odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach rzeczywiście poniesionych strat przez Klienta będącego Przedsiębiorcą.
  2.   Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na Trwałym nośniku lub pobranie w każdej chwili ze Sklepu internetowego.
  3.   W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.
  4.   Sprzedawca informuje Klienta będącego Konsumentem o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Mogą nimi być w szczególności rzecznicy praw konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, których lista jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
  5.   Organizator zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu.
  6.   Sprzedawca informuje, że pod http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).
  7.   Umowy ze Sprzedawcą zawierane są w języku polskim.
  8.   Regulamin wchodzi w życie: 16.08.2023 r.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl