Zasady Programu Lojalnościowego

Zasady programu lojalnościowego Ovium

 

  1. Organizatorem programu lojalnościowego jest Ovium Anna Gajowczyk, ul. Sokolnicza 5/22, 53-676 Wrocław, tel. 693469464, email: oviumpl@gmai.com 
  2. Program lojalnościowy jest dostępny dla klientów zarejestrowanych oraz zalogowanych w sklepie internetowym ovium.pl.
  3. Punkty przyznawane są w ramach pojedynczych zamówień. Liczba punktów obliczana jest z sumy cen produktów po uwzględnieniu rabatów. Koszt wysyłki nie jest uwzględniany.
  4. Punkty są dodawane do konta klienta w momencie opłacenia zamówienia

 

Każde wydane 1 zł to 1 punkt. 

Każda opinia dodana do produktu to 50 punktów

Zapis do newslettera to 50 punktów

 

  1. Każde 10 punktów to rabat w wysokości 1zł

Przykład: Jeśli 10 punktów = 1 zł, to za produkt w cenie 100 zł, klient będzie musiał zapłacić 1 000 pukntów.

 

  1. Po uzbieraniu odpowiedniej ilości punktów klient może wymienić punkty na: Ovium Cream Cleanser, Retinal 0,02%, Retinal 0,05% oraz Hydra Calming Serum – o ile produkty są dostępne na stanie magazynowym

 

  1. Punkty można wymienić na produkty tylko przy okazji zakupów w sklepie
  2. Aby wymienić punkty na produkty, należy zrobić zakupy za minimum 50zł
  3. Punkty można wykorzystać bezterminowo
  4. Ilość uzbieranych punktów można sprawdzić w panelu „moje konto”. 
  5. Program lojalnościowy trwa do odwołania przez Organizatora.

 

  1. W razie jakichkolwiek pytań czy zgłoszeń dotyczących programu lojalnościowego – zapraszamy do kontaktu: oviumpl@gmail.com, tel. 693469464

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl