Program Operacyjny Inteligentny Rozwój
- Oś priorytetowa: 3. Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach,
- Działanie: 3.3 Wsparcie promocji oraz internacjonalizacji innowacyjnych przedsiębiorstw,
- Poddziałanie: 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand
Tytuł projektu: Promocja produktów firmy OVIUM na rynkach Zatoki Perskiej.
Cel projektu: promowanie produktów firmy, które mają szansę stać się markami rozpoznawalnymi na rynkach Zatoki Perskiej; wzrost konkurencyjności firmy oraz zwiększenie poziomu internacjonalizacji działalności gospodarczej.
Planowane efekty projektu:
- podpisanie kontraktów handlowych zagranicznych,
- wzrost przychodów ze sprzedaży produktów na eksport,
- wzrost przychodów ze sprzedaży produktów będących przedmiotem projektu.
Wartość projektu ogółem: 123 500.00 PLN
Wkład Funduszy Europejskich: 104 975.00 PLN
Beneficjent: OVIUM ANNA GAJOWCZYK