Dofinansowanie PARP

Program Operacyjny Inteligentny Rozwój, oś priorytetowa: 3 Wsparcie innowacji
w przedsiębiorstwach, działanie: 3.3 Wsparcie promocji oraz internacjonalizacji innowacyjnych przedsiębiorstw, poddziałanie: 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand

 

Tytuł projektu: Promocja produktów firmy OVIUM na rynkach Zatoki Perskiej.

 

Cel projektu: promowanie produktów firmy, które mają szansę stać się markami rozpoznawalnymi na rynkach Zatoki Perskiej; wzrost konkurencyjności firmy oraz zwiększenie poziomu internacjonalizacji działalności gospodarczej.

Planowane efekty projektu:

  • podpisanie kontraktów handlowych zagranicznych,
  • wzrost przychodów ze sprzedaży produktów na eksport,
  • wzrost przychodów ze sprzedaży produktów będących przedmiotem projektu.

 

Wartość projektu ogółem: 123 500.00 PLN

Wkład Funduszy Europejskich: 104 975.00 PLN

 

Beneficjent: OVIUM ANNA GAJOWCZYK

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl